Tihany

Tihany

A 2018. június 25-30. között, Tihanyban megrendezésre kerülő táborban a résztvevő diákoknak...

Tovább

Velence

Velence

A 2018. július 23-28. között, Velencén megrendezésre kerülő táborban a résztvevő diákoknak...

Tovább



Program (2015. június 29-július 5.)

logo

2015. június 29., hétfő


12:00-13:00 Érkezés, regisztráció
13:00-14:00 Ebéd
14:00-15:30 Bemutatkozás, ismerkedés I.
15:45-16:00 Megnyitó
16:00-17:30 Teiermayer Attila: Képtelen képes fizika feladatok (interaktív előadás)
17:30-19:00 Ismerkedés Tihannyal (jó idő esetén strand)
19:00-20:00 Vacsora
20:00-22:00 Bemutatkozás, ismerkedés II.


2015. június 30, kedd


7:30-8:00 Reggeli
8:00-9:00 Utazás Veszprémbe
9:00-12:00 Látogatás a Mérnöki Kar Kutatóműhelyeibe I.

Biomérnöki, Membrántechnológiai és Energetikai Kutatóintézet - Aromaanyagok

Az aromaanyagokon belül igen sokféle komponenst tartanak számon a szakemberek. A különféle felépítésű sav, alkohol, aldehid vegyületeken kívül nagy jelentősége van az úgynevezett észter vegyületeknek, amelyek kis molekulatömegű savak és alkoholok összekapcsolásával nyerhetők. Ezek az aroma-észterek kis koncentrációban kellemes illatú és ízű, illékony anyagok. Egyik legegyszerűbb felépítésű képviselőjük, az etil-acetát szagával (illatával?) biztos már nagyon sokan találkoztak a körömlakk lemosó kupakjának lecsavarásakor. E vegyület és rokonai szinte minden gyümölcsben kimutathatók (ld. táblázat), így érthető, hogy a gyümölcs alapú italkészítményekben szívesen alkalmazzák őket aromaadalékként is. És ez nemcsak az alkohol tartalmú likőrökre, párlatokat vonatkozik, hanem pl. a gyümölcslevekre is. A gyümölcs feldolgozása során ugyanis a lé besűrítésekor a legillékonyabb komponensek könnyen elillannak, mennyiségüket a későbbi kiszerelés (újra hígítás) folyamán pótolni kell.

Szerves Kémia Intézeti Tanszék- Látványos szerves kémiai reakciók

A diákok látványos szerves kémiai reakciók elvégzésébe kapcsolódhatnak be. A fény-, hő- és hangjelenséggel járó kísérletek mellett önálló preparatív munkát is végezhetnek. Feladatuk dibenzilidén-aceton előállítása lesz. A kísérletek során számos szerves vegyület fizikai és kémiai tulajdonságát ismerhetik meg.

Anyagmérnöki Intézet

Az energiahordozók forradalma
Napjaink egyik legfőbb problémája az „energia-éhség”. A felhasznált energia mennyisége exponenciálisan nő, a rendelkezésre álló fosszilis készletek pedig drasztikusan csökkennek. Szintén égető probléma a környezetszennyezés, amit jórészt szintén a fosszilis energiahordozók alkalmazásának köszönhetünk. Szükséges tehát olyan megoldások kutatása, amelyek segítségével eljuthatunk oda, hogy a hagyományos energiahordozókat kiválthassuk. Speciális kívánalom olyan gépjárművek fejlesztése, amelyek nem igényelnek benzint, vagy gázolajat. Milyen megoldások jöhetnek szóba? Alternatív energiaforrásként egyre szélesebb körben alkalmazzák a napenergiát (napelemek, napkollektorok), a járművek hajtására pedig járható útnak tűnik a hidrogén alkalmazása. Sokféle napelem-típust dolgoztak ki és az üzemanyag cellák egyre újabb generációi is kifejlesztésre kerülnek. Lehet, hogy ez lesz a jövő?

Lebegés másképpen
A szupravezető anyagok lényeges tulajdonsága, hogy alacsony hőmérsékleten elektromos ellenállásuk megszűnik és kizárják magukból a mágneses mezőt. Így alkalmasak az elektromos áram veszteségmentes vezetésére, továbbá nagy erősségű mágneses terek létrehozására. Ebből adódóan legfontosabb felhasználási területeik az energiaszállítás, elektromos energiatárolás, nagy mágneses terű szupermágnesek, mágneses lebegtetéses vonatok, különböző kisebb eszközök és berendezések készítése (pl. hálózati elemek túlfeszültségtől való védelme, nyersanyagok tisztítására szolgáló mágneses szeparátorok, súrlódásmentes lebegtetéses csapágyak, orvosdiagnosztikai berendezések (pl. mágneses enkefalográf)). A mágneses térben átmeneti hőmérséklete alá hűtött szupravezetőből a mágneses erővonalak kilökődésével a szupravezető mágnesezettsége mintegy ellentétessé válik a külső mágneses térrel. Az ekkor fellépő taszító erő a permanens mágnes szupravezető feletti lebegését eredményezi, mely jelenség alkalmas a szupravezető állapot bemutatására.

Keyence mikroszkóp – a mikrovilág csodáinak nyomában
Valóban olyan éles a kés pengéje, mint azt gondolnánk? Mitől zár a tépőzár? Mitől tapad a ragtapasz? Milyen típusú a telefon kijelzője? Ezekre és hasonló kérdésekre adhat könnyen választ a nagyfelbontású, térhatású kép készítésére alkalmas, számítógép vezérelt optikai mikroszkópunk. Ezek mellett tudományos célokra alkalmazzuk, többek között kutatási projektek keretein belül készült minták morfológiai vizsgálatára, több ipari termék minőségének ellenőrzésére, illetve a felmerülő technológiai hibák okának felderítésére.


12:00-13:00 Ebéd
13:00-16:30 Látogatás a Mérnöki Kar Kutatóműhelyeibe II.

Vegyészmérnöki és Folyamatmérnöki Intézet

Gépészmérnöki Intézet

Számítógépes tervezési gyártási technológiák, gyorsprototípus gyártás
A mai modern gépipar a termék fejlesztési, előállítási folyamataihoz rugalmas gyártórendszereket használ. A rugalmasság azt jelenti, hogy a vevői igények viszonylag gyors változásához igazodva egy termék előállításra specializálódott szervezet gyorsan tudjon reagálni. A termék tervezési folyamat, a megfelelő gyártástechnológia és termelési folyamat kialakítása, mind pedig a napi termelésszervezés során törekedni kell az egyszerű, gyors és hatékony megoldások használatára. A termékfejlesztés során a számítógépes modellezési, szimulációs technikák, a gyors prototípus építés azt a lehetőséget nyújtják, hogy igen gyorsan ki lehessen alakítani a vevő számára mindenben megfelelő konstrukciós megoldást.

Korszerű gyártástechnológia és vizsgálati módszerek
A CAM rendszerek a gyártási folyamat gyors kifejlesztését teszik lehetővé. A CNC gyártástechnológia adja a kezünkbe azt a lehetőséget, hogy a megmunkálási folyamatot a piac diktálta sebességgel tegyük használhatóvá a termelési szervezet részére. A komplex gyártási folyamatnak a logisztikai szempontokat is figyelembe vevő szervezési, vezérlési feladatait a számítógéppel vezérelt pneumatikus és/vagy hidraulikus rendszerek teszik teljessé. A számítógépekkel támogatott laboratóriumi vizsgáló berendezések a termék és folyamatfejlesztés hatékony eszközei. A Pannon Egyetem Gépészmérnöki Intézetének Gépgyártástechnológiai Laboratóriumában a hallgatók megismerkedhetnek a CNC vezérlésű megmunkáló gépek felépítésével, működésével,(Gépgyártástechnológiai labor) a folyamatszervezés és folyamatszabályozás iparban is széles körben használt eszköz rendszerével (FESTO labor) valamint a gépipar legkorszerűbb vizsgáló eljárásaival (Anyagvizsgáló labor).

A jövő autója, automatizált gokart
"Okostelefon, okostévé, okosóra... okosautó?! A vezető autógyárak jóslata szerint a 2020-as évre már forgalomba állhatnak az első félautomata személygépkocsik. Ez már a jövő vagy csupán fikció? Egyáltalán mitől lesz okos az autó, és hogyan működik? Az interaktív foglalkozás során a résztvevők egy saját fejlesztésű automatizált gokart bemutatásán keresztül ismerkedhetnek meg a jövő közlekedési eszközével. A jövő most kezdődik!"

18:00-19:00 Utazás Tihanyba
19:00-20:00 Vacsora
20:00-22:00 Junior Mérnökverseny - forduló I.

 

2015. július 1. ,szerda


7:00-7:30 Reggeli
7:30-9:00 Preiszner Bálint PhD hallgató: Madárgyűrűzés és - megfigyelés a tihanyi Külső-tónál (terepi foglalkozás)

A madárgyűrűzés egy több mint 100 éves módszer a madarak életének megismerésére és tanulmányozására. A Pannon Egyetem Limnológia Tanszékén működő Ornitológiai kutatócsoport munkájában is ezt a módszert hívjuk segítségül a madarak viselkedésének tanulmányozásához, valamint a madarak védelmére felhasználható információk gyűjtéséhez. Ez utóbbi céljából a Balaton-felvidéki Nemzeti Parkkal valamint a Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesülettel közösen indított akcióban felmérjük a tihanyi Külső-tó nádasában fészkelő és táplálkozó énekesmadarak állományát. A munka során testközelből találkozunk védett és fokozottan védett madárfajok egyedeivel, amelyeket rövid vizsgálat után ismét szabadon engedünk. Ebbe a munkába nyerhetnek bepillantást a tábor résztvevői, miközben megtapasztalhatják ennek a nem mindennapi élőhelynek a szépségét. A foglalkozás során a kutatás módszereinek megismerése mellett az egyes fajokról is sok érdekességet hallhatnak a gyűrűzőktől, sőt akár segíthetik is a szakemberek munkáját belekóstolva a kutatómunka egyik legszebb részébe.

9:00-13:00 Futó János geológus vezetésével geotúra a Tihanyi-félszigeten  
13:00-14:00 Ebéd
14:00-15:00 Pihenő
15:00-16:30 Dr. Molnár Ágnes: Légköri jelenségek és változások (interaktív foglalkozás)

A kurzus folyamán bemutatunk néhány meteorológiával és levegőkémiával kapcsolatos kísérletet. Megtudhatjátok, hogyan jön létre szivárvány, mi is az a légköri nyomás, hogyan képződik köd. Ezenkívül kísérletek segítségével megismerhetitek, mi a kapcsolat a köd és a levegőszennyezettség között, és hogyan jönnek létre aeroszol részecskék a levegőben.

16:30-19:00 Szabad program (jó idő esetén strand)
19:00-20:00 Vacsora
20:00-22:00 Medvegy Tibor tanársegéd: Kísérletek nagyon hideg tájakon (interaktív foglalkozás)

A nitrogén amely a levegő több, mint 78%-át teszi ki, színtelen, szagtalan, unalmas. Az extrém hideg - mínusz 196°C-os - cseppfolyós nitrogénnel ezzel szemben érdekesebbnél érdekesebb kísérletek végezhetők el. Az előadás során megfigyeljük, hogy miként viselkednek a hétköznapi anyagok ilyen alacsony hőmérsékleten.

2015. július 2., csütörtök


8:00-9:00 Reggeli
9:00-9:50 Tóth -Bodrogi Edit: Sugárzunk?!

Sugaras térben élünk, a kék égtől, a szivárvány színeitől a mobiltelefonon át az ionizáló sugarakig terjedő fizikai jelenségek összessége életünk minden pillanatát meghatározza. „Miért kék az ég? Miért égünk le a napon? Aludhatok-e a mobilommal? Mi az a CT? Hogyan és miért működik a sugárkapu? Ehetők-e a sugárkezelt élelmiszerek? Féljünk-e az orvosnál? Bemutatónk során ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keressük a választ, a résztvevők rövid áttekintést kapnak az ionizáló és nemionizáló sugárzásokról, megismerkednek a természetes sugárterhelés mértékével, főbb forrásaival, valamint a fontosabb mesterséges radioaktív forrásokkal. Gyakorlati példákon szemléltetjük, s tesszük láthatóvá az egyébként láthatatlan, s ebből kifolyóan misztikus sugárzásokat, miközben a hallgatóság a kétségeire, a felmerülő  kérdéseire választ kaphat.


10:00-12:00 Interaktív foglalkozások I. 

Zajszennyezés, zajtérképek – Csendet kérünk!

A zaj egyre inkább meghatározó szennyezése környezetünknek. A legtöbb ember a magas zajszintek miatti halláskárosodásra gondol, elsősorban a közlekedési és szórakozóhelyi zajra. Ezek nyilvánvaló hatások, de a zaj az agyműködést és az élettani folyamatokat is befolyásolja. Az agy a zavaró zajokat igyekszik kiszűrni, ez egy idő után koncentráció csökkenéshez, fáradtsághoz és stresszhez vezet. Ebből különböző vegetatív problémák erednek, mint pl. a magas vérnyomás, emésztőrendszeri problémák, alvászavar. A zaj, zavaró hatása szubjektív, mivel adott körülmény között még a legszebb zene is zavaró zajjá válhat. Szellemi munkánál már az egészen kis zajok is nagyon zavaróak lehetnek (pl. csepegő vízcsap, számítógép zúgása). Legzavaróbb az emberi beszéd és az ének, mert ezekre tudat alatt akkor is odafigyelünk, ha nem is értjük meg. A zajjal kapcsolatos, egyre növekvő mértékű problémákra különböző jogszabályokkal próbálnak megoldást találni. Kutatási témák keretében számos üzemi és szabadidős zajforrás környezeti zajmérését végeztük el és zajtérképeket készítettünk, amely a zajterhelés bemutatásának a legszemléletesebb módja. A foglalkozás során zajmérést végezhetsz egy Brüel&Kjaer zajmérő készülékkel és betekintést nyerhetsz a zajforrások hatásainak ábrázolásába (zajtérkép készítés).

Hőtérképek - Az infravörös termográfia
Az infravörös termográfia sokoldalúan alkalmazható módszer, katonai, nemzetbiztonsági, környezetvédelmi területeken egyaránt használják. Rendkívül előnyös olyan esetekben, amikor érintésmentes, biztonságos vizsgálatra, gyors képkészítésre, értékelésre és döntéshozásra van szükség. Például segítségével bontás nélkül megállapítható, hol repedt meg a falfűtés vagy hol rossz a szigetelés. A megelőzésben is nagy szerepe lehet a hőtérképeknek, segítségével megakadályozható egyes problémák, kritikus helyzetekben akár a katasztrófák bekövetkezése is. Az egészségügyben szintén jó szolgálatot tesz egyes betegségek kiszűrésekor, melyeket egyébként műtét nélkül nehéz felismerni. A modern hőkamerák kezelése hasonlít a digitális videokamerákéhoz. Eme egyszerűség viszont ne tévesszen meg senkit: a mérési szempontból helyes hőképfelvételek készítéséhez szakmai tudás és megfelelő mérés előkészítés is szükséges.

12:00-13:00 Ebéd
13:00-16:00 Interaktív foglalkozások II. 

Mire jó egy robot?
A környezetvédelem során egyre nagyobb szerep jut a robotoknak és az egyéb önműködő berendezéseknek. A Pannon Egyetem Környezetmérnöki Intézetében földi, vizi és légi alkalmazásra alkalmas robotokat használunk a környezeti paraméterek mérésére. A robotok ma már mind méretükben, mind tömegükben és tudásukban széles skálát felölelnek, így az élet minden területén sikeresen hasznosíthatóak. A bemutató során Lego robotok programozását lehet kipróbálni.


16:00-19:00 Szabad program (jó idő esetén strand)
19:00-20:00 Vacsora
20:00-21:00 Dr. Abonyi János:
 Az élet nem egyszerű ... - a tudományos próbálkozások a komplexitás kezelésére (előadás)

 

2015. július 3., péntek


8:00-9:00 Reggeli
9:00-9:50 előadás
10:00-12:00 Szabóné dr. Bárdos Erzsébet adjunktus,Tóth Ádám PhD hallgató: Tudományos boszorkánykonyha - látványos kémiai kísérletek bemutatója (interaktív foglalkozás)
12:00-13:00 Ebéd
13:00-16:00 Látogatás a Limnológia Kutatóintézetben (terepi és laboratóriumi bemutatók)
16:00-19:00 Szabad program (jó idő esetén strand)
19:00-20:00 Vacsora
20:00-21:00 Dr. Gelencsér András: Éghajlatváltozás és emberi tevékenység (előadás)

A médiát olvasva úgy tűnik, mintha a tudományban vita lenne arról, hogy vajon képes lehet-e az emberiség bolygónk éghajlatát befolyásolni. Az előadásban megvizsgálunk néhány természeti tényezőt, amelyek a földtörténeti múltban drasztikus éghajlatváltozást idéztek elő és megkeressük ezek emberi megfelelőit. Az előadás végén remélhetőleg egyértelmű választ kaphatunk arra a kérdésre, hogy van-e ember által okozott éghajlatváltozás.

 

2015. július 4., szombat


8:00-9:00 Reggeli

9:00-10:30 Dr. Kovács Kristóf: CSI Veszprém - helyszínelés elektronmikroszkóppal (előadás)

Működött-e a kerékpár világítása a baleset pillanatában? Rálőttek-e az éjjeliőrre? Miért szakadt le a kisteherautó kereke? Megtörtént esetek a közelmúltból. A pásztázó elektronmikroszkóp az anyagok mikroszerkezetének vizsgálatára alkalmas berendezés, amellyel nagy nagyításban megjeleníthető az anyagok szerkezete, és mérhető az elemi összetétele. A szupravezetőktől a bűnjelekig, a kerámiáktól a rovarokig bármit vizsgálhatunk pásztázó elektronmikroszkóppal. 

11:00-12:00 Junior Mérnökverseny – forduló II.
12:00-13:00 Ebéd
13:00-16:00 Junior Mérnökverseny – forduló III.
16:00-19:00 Szabad program (jó idő esetén strand)
19:00-19:30 Vacsora
19:30-20:00 Junior Mérnökverseny – II. forduló eredményhirdetése
20:00-00:00 Záróvizsga

 

2015. július 5., vasárnap


8:00-8:30 Reggeli
9:00-10:00 Tábor zárása

 

 

(A programváltozás jogát fenntartjuk!)

Nyári Egyetem galéria

Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.
Nyári Egyetem Középiskolásoknak, 2016. július 4-9.

Dékáni vezetés

ns

Dr. Németh Sándor dékán
Dékáni Titkárság B101-102
tel.: 88/624-746
Vegyészmérnöki és Folyamatmérnöki Intézet, C134
telefon: 88/624-000, 6076
e-mail:  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ct

Dr. Horváth Krisztián oktatási és akkreditációs dékánhelyettes
Dékáni Titkárság B101-102
tel.: 88/624-746
Analitikai Kémia Intézeti Tanszék C419
telefon: 88/624-000,6092
e-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ns

Dr. Abonyi János tudományos és stratégiai dékánhelyettes
Dékáni Titkárság B101-102
tel.: 88/624-746
Vegyészmérnöki és Folyamatmérnöki Intézet, C239
telefon:88/624-000, 6078
e-mail:  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ns

Dr. Kurdi Róbert gazdasági dékánhelyettes
Dékáni Titkárság B101-102
tel.: 88/624-746
Környezetmérnöki Intézet, C407/1
telefon: 88/624-000, 6024, 4017
mobil: 30/410-6176
e-mail:  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

A kari vezetés munkatársai

Pados Alexandra

Pados Alexandra ügyintéző
Dékáni Titkárság B101-102
telefon: Telefon: 88/624-294
e-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ja

Fekete Rita ügyvivő szakértő
Dékáni Titkárság B101-102
telefon: Telefon: 88/624-743
e-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Gyurikáné Luteránus Éva

Gyurikáné Luteránus Éva ügyintéző
Dékáni Titkárság B101-102
telefon: Telefon: 88/624-746
e-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

MD IMG 5546

Major Dóra ügyvivő szakértő
Dékáni Titkárság B101-102
telefon: Telefon: 88/624-700
e-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Tehetséggondozás Nyári egyetem középiskolásoknak Program (2015. június 29-július 5.)